NA OBLBOVANIE REKLAMOU O EUROFONDOCH IDÚ MILIÓNY

0
1520

Je to vymyslené naozaj majstrovsky. Z peňazí všetkých občanov sa platí aj povinné oblbovanie v reklamách na súkromných televíziách pojednávajúce o úžasnosti eurofondov. Takto si rozdelili viac ako dvojmiliónový balík určený na oblbovanie reklamou na prelome rokov 2015-2016 naše médiá.

PS.: áno, tých 300 tisíc eur zhrablo za takéto oblbovanie aj Fun rádio. Áno, je to rádio toho istého Borisa Kollára, ktorý sa teraz pred voľbami vzhľadom na svoju kandidatúru s radosťou obúva do EÚ, aby získal sympatie proti EÚ naladených voličov.

Tie zmluvy na nákup vysielacieho času nájdete >TU<

Ak sa vám článok páčil, môžete ho zdieľať medzi známych. Ďakujem.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

DISKUSIA K ČLÁNKU

Buďte prvý kometnujúci!

Upozorniť ma na
avatar
wpDiscuz